Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2011

Σισέ: "Δεν είμαι αρνητικός να επιστρέψω"

Ο Τζιμπρίλ Σισέ μίλησε σε γαλλικό τηλεοπτικό σταθμό για τις φήμες που τον θέλουν να επιστρέφει στη πατρίδα του για την Μπορντό, τονίζοντας ότι για να φύγει από τον Παναθηναϊκό πρέπει να τα βρουν οι δυο ομάδες.
Δημοσιεύματα από τη Γαλλία συνεχίζουν να γράφουν για το έντονο ενδιαφέρον της Μπορντό προς τον Σισέ.

Ο ίδιος ο επιθετικός του "τριφυλλιού" τοποθετήθηκε επί του θέματος, λέγοντας ότι δεν είναι αρνητικός στο ενδεχόμενο να επιστρέψει στην πατρίδα του.
Ο πρώτος σκόρερ του πρωταθλήματος είπε στο "canal+":

"Δεν υπάρχει κάποια συμφωνία με την Μπορντό. Θα πρέπει να συμφωνήσουν οι δύο ομάδες. Είχα κάποια τηλεφωνήματα, αλλά τίποτα χειροπιαστό. Είμαι 100% παίκτης του Παναθηναϊκού.

Δεν είμαι αρνητικός στο ενδεχόμενο επιστροφής μου στο γαλλικό πρωτάθλημα, αλλά θα ήταν ασέβεια για τον Παναθηναϊκό να μιλάω για αυτό χωρίς να υπάρχει πραγματικά κάτι. Εγώ θέλω να είμαι πρωταθλητής στο τέλος της σεζόν, είτε με τον Παναθηναϊκό, είτε με κάποιο άλλο κλαμπ."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου