Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

ΠΟΙΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΕΓΡΑΨΕ Ο ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΖΕΤΑ...

Το τραγούδι του Μιχάλη Χατζηγιάννη ''παιδί της βροχής'' γράφτηκε για την αγαπημένη του, που δεν είναι άλλη από τη Ζέτα Μακριπούλια.
     Μάλιστα ό ίδιος στο Βig fish δήλωσε ότι : ''αν δε το καταλάβει η ίδια δε πέτυχε το εγχείρημα'' . 
     Έτσι ο δημοφιλής τραγουδιστής αφιέρωσε στην ''ωραιότερη ελληνίδα''που είναι δίπλα του τους παρακάτω στίχους:
“Σαν μικρή προσευχή, τ’ όνομα σου στα χείλη μου πιάνω. Έχω εμπιστευτεί την καρδιά μου στα χέρια σου πάνω, ένα φως ανοιχτό βρήκα μέσα στη νύχτα του κόσμου, μη μου κάνεις κακό, την αγάπη σου δώσ’ μου… Ήρθες τον ήλιο να βρεις κι είμαι παιδί της βροχής”.
       Τελικά όσο και αν προσπαθούν και οι δύο να κρύψουν τη σχέση τους και τον έρωτά τους ...τα συναισθήματα δε κρύβονται..
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου